Prawo do odstąpienia od umowy, gwarancje, zwroty, reklamacje
Adres do zwrotu znajdziesz w zakładce "Kontakt"
Zwroty
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.pupus.pl przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie 30 dni.
Zwroty poprzez naszą stronę
Aby dokonać zwrotu:
1. Udaj się na stronę pupus.pl;
2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto);
3. Przejdź do sekcji "Obsluga zwrotów i towarów" i wybierz "Dodaj zwrot towaru";
4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie
Zwroty poprzez pocztę lub pocztę elektroniczną
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wysłać na nasz adres pocztowy (w zakładce Kontakt) lub mailowy: bok@pupus.pl lub razem z odsyłanym produktem (potrzebujemy co najmniej numeru zamówienia). Adres do wysyłki znajdą Państwo w zakładce Kontakt.
Termin: Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez firmę Pupus świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Koszty dostawy towarów do klienta zostaną zwrócone proporcjonalnie do wartości zamówienia (tzn. jeśli zwracają Państwo towar o wartości 10% całego zamówienia, zwrócimy również 10% poniesionych kosztów wysyłki).
Gwarancja
Oferowane przez nas towary objęte są roczną gwarancją. Z gwarancji mogą Państwo skorzystać w przypadku ujawnienia się wad ukrytych towaru niewynikających z normalnego użytkowania. W przypadku korzystania z gwarancji prosimy o kontakt mailowy na adres bok@pupus.pl.
Reklamacje
Reklamacje mogą Państwo składać poprzez zalogowanie się na swoje konto w sklepie lub drogą pocztową.
Reklamacje poprzez naszą stronę
Aby dokonać reklamacji:
1. Udaj się na stronę pupus.pl;
2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto);
3. Przejdź do sekcji "Dział reklamacji";
4. Wybierz "Dodaj reklamację" i dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Reklamacje przez pocztę lub pocztę elektroniczną
Aby dokonać reklamacji, prosimy o wiadomość elektroniczną na adres bok@pupus.pl z podaniem: numeru zamówienia, usterki, proponowany sposób rozwiązania problemu. Mogą Państwo te informacje również załączyć do wysyłanego do nas produktu. Adres do wysyłki znajdą Państwo w zakładce Kontakt. Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi nasza firma. W celu ustalenia sposobu wysyłki prosimy o kontakt.
Problemy z dostawą
Dokładamy starań, aby wysyłane przez nas przesyłki były w odpowiedni sposób zabezpieczone oraz zaadresowane. W przypadku wykrycia przez Państwa, że przesyłka z zamówieniem została zniszczona (rozerwana, zalana itp.) prosimy odstąpić od przyjmowania takiej przesyłki. W takim przypadku listonosz albo Państwo w Urzędzie Pocztowym powinni sporządzić odpowiedni protokół. Jednocześnie prosimy o informację o zaistniałym fakcie na adres bok@pupus.pl Przesyłka zostanie do nas zwrócona i wyślemy ją ponownie lub zwrócimy Państwu pieniądze. W dniu nadania przesyłki na adres poczty internetowej podany w zamówieniu wyślemy potwierdzenie nadania przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 5 dni od jej nadania (tj. od daty maila z potwierdzeniem nadania) prosimy o kontakt na adres bok@pupus.pl.