Prawo do odstąpienia od umowy, gwarancje, zwroty, reklamacje

Zwroty

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.pupus.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie 14 dni.

Zwroty poprzez naszą stronę

Aby dokonać zwrotu: 1. Udaj się na stronę pupus.pl; 2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto); 3. Przejdź do sekcji "Obsluga zwrotów i towarów" i wybierz "Dodaj zwrot towaru"; 4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie

Zwroty poprzez pocztę lub pocztę elektroniczną
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
PUPUS Sielska 5, 1-034 Stawiguda lug na adres e-mail kontakt@pupus.pl

Wzór oświadczenia do druku - kliknij

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
PUPUS Sielska 5, 1-034 Stawiguda

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez firmę AAB Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Koszty dostawy towarów do klienta zostaną zwrócone proporcjonalnie do wartości zamówienia (tzn. jeśli zwracają Państwo towar o wartości 10% całego zamówienia, zwrócimy również 10% poniesionych kosztów wysyłki).

Gwarancja

Oferowane przez nas towary objęte są roczną gwarancją. Z gwarancji mogą Państwo skorzystać w przypadku ujawnienia się wad ukrytych towaru niewynikających z normalnego użytkowania. W przypadku korzystania z gwarancji prosimy o kontakt mailowy na adres bok@pupus.pl w celu rozpatrzenia Państwa reklamacji.

Reklamacje

Reklamacje mogą Państwo składać poprzez zalogowanie się na swoje konto w sklepie lub drogą pocztową.

Reklamacje poprzez naszą stronę

Aby dokonać reklamacji: 1. Udaj się na stronę pupus.pl; 2. Zaloguj się i przejdź do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto); 3. Przejdź do sekcji "Dział reklamacji"; 4. Wybierz "Dodaj reklamację" i dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Reklamacje przez pocztę lub pocztę elektroniczną

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
PUPUS Sielska 5, 1-034 Stawiguda lub na adres e-mail bok@pupus.pl

Pobierz dokument reklamacji (kliknij)

Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi nasza firma. W celu ustalenia sposobu wysyłki prosimy o kontakt.

Problemy z dostawą

Dokładamy starań, aby wysyłane przez nas przesyłki były w odpowiedni sposób zabezpieczone oraz zaadresowane. W przypadku wykrycia przez Państwa, że przesyłka z zamówieniem została zniszczona (rozerwana, zalana itp.) prosimy odstąpić od przyjmowania takiej przesyłki. W takim przypadku listonosz albo Państwo w Urzędzie Pocztowym powinni sporządzić odpowiedni protokół. Jednocześnie prosimy o informację o zaistniałym fakcie na adres bok@pupus.pl Przesyłka zostanie do nas zwrócona i wyślemy ją ponownie lub zwrócimy Państwu pieniądze.

W dniu nadania przesyłki na adres poczty internetowej podany w zamówieniu wyślemy potwierdzenie nadania przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 5 dni od jej nadania (tj. od daty maila z potwierdzeniem nadania) prosimy o kontakt na adres bok@pupus.pl.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel