Dropshipping w sklepie Pupus.pl

Naszym Klientom umożliwiamy współpracę na zasadzie dropshippingu. 

Poniżej przedstawiamy ogólne zasady współpracy. W razie dodatkowych pytań proszę pisać na hurt@pupus.pl lub tel. 784909977

 

1. Czy przyjmują Państwo zwroty czy tylko ewentualne reklamacje ?

    Tak, przyjmujemy zwroty i reklamacje

2. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie przesyłki ?

    Inpost kurier, Paczkomat, DPD, Paczka w Ruchu

3. Czy wysyłacie przesyłki za Pobraniem ?

    Tak, ale w takiej sytuacji musimy otrzymać od Państwa etykietkę dla kuriera.

4. Czy jest możliwość wysyłki własnego listu przewozowego ?

    Tak

5. Czy mogę państwa produkty wystawiać na portalach typu allegro, ebay, ceneo czy tylko na domenach własnych ?

    Tak, nasze produkty mogą być sprzedawane w dowolny sposób.

6. W jakim czasie od złożenia zamówienia przesyłka zostanie od was wysłana ?

    Zamówienia złożone do 12:00 są wysyłane tego samego dnia.

7. Czy wysyłają państwo towar za granicę ?

    Tak. Możemy korzystać z naszego kuriera lub otrzymać etykietę od Państwa.

8. Czy są jakieś dodatkowe koszty związane ze współpracą w formie dropshippingu lub konieczność podpisania umowy?

    Nie

9. Na jakim poziome mogę sobie narzucić marżę ? jaki dajecie rabat początkowy ?

    Aby mieć dostęp do naszych cen hurtowych, proszę o rejestrację przez stronę https://pupus.pl/client-new.php?register&wholesaler=true

    Mogą sobie Państwo narzucić dowolną marżę.

10. Czy udostępniają Państwo plik xml do integracji ?

     Tak, aby otrzymać plik proszę o rejestrację przez powyższy link a następnie napisanie wiadomości na hurt@pupus.pl

11. Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?

     Tak, po wysłaniu przesyłki dostaną Państwo maila z numerem przesyłki

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel