Darmowa dostawa od 190,00 PLN
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dropshipping w sklepie Pupus.pl

Naszym Klientom umożliwiamy współpracę na zasadzie dropshippingu. 

Poniżej przedstawiamy ogólne zasady współpracy. W razie dodatkowych pytań proszę pisać na hurt@pupus.pl lub tel. 533 262 001

 

1. Jaki jest rabat w dropshippingu ?

    Aby mieć dostęp do naszych cen hurtowych, proszę o rejestrację przez stronę https://pupus.pl/client-new.php?register&wholesaler=true

    W komentarzu do zgłoszenia proszę dopisać "dropshipping".

    Mogą sobie Państwo narzucić dowolną marżę.

    Zaznaczamy jednak, że ceny przy współpracy w dropshippingu są mniej korzystne niż przy normalnych zakupach hurtowych w naszym sklepie.

2. Czy udostępniają Państwo plik do integracji ?

     Tak, aby otrzymać plik z cenami hurtowymi proszę o rejestrację przez powyższy link a następnie napisanie wiadomości na hurt@pupus.pl z informacją, czy to ma być plik xlm czy csv. 

3. Czy przyjmują Państwo zwroty czy tylko ewentualne reklamacje ?

    Tak, przyjmujemy zwroty i reklamacje

4. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie przesyłki ?

    Inpost kurier, Paczkomat, DPD, Poczta, Orlen paczka, DHL. Cennik wysyłki jest na stronie https://pupus.pl/Cennik-wysylki-hurt-cabout-pol-31.html

5. Czy wysyłacie przesyłki za Pobraniem ?

    Tak, ale w takiej sytuacji musimy otrzymać od Państwa etykietkę dla kuriera.

6. Czy jest możliwość wysyłki własnego listu przewozowego ?

    Tak, proszę go wysyłać na bok@pupus.pl z numerem zamówienia w tytule.

7. Czy mogę państwa produkty wystawiać na portalach typu allegro, ebay, ceneo czy tylko na domenach własnych ?

    Tak, nasze produkty mogą być sprzedawane w dowolny sposób.

8. W jakim czasie od złożenia zamówienia przesyłka zostanie od was wysłana ?

    Zamówienia wysyłamy zwykle w ciągu 24h, niekiedy 48h. Nie możemy zagwarantować wysyłki tego samego dnia, gdyż jesteśmy producentem i czasem nam czegoś zabraknie (wtedy produkt szyjemy na bieżąco).

9. Czy wysyłają państwo towar za granicę ?

    Tak. Możemy korzystać z naszego kuriera lub otrzymać etykietę od Państwa. Swoje etykiety proszę wysyłać na bok@pupus.pl z numerem zamówienia w tytule.

10. Czy są jakieś dodatkowe koszty związane ze współpracą w formie dropshippingu lub konieczność podpisania umowy?

     Nie

11. Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?

     Tak, po wysłaniu przesyłki dostaną Państwo maila z numerem przesyłki

12. Jak rozliczamy się za zamówienia?

     Płacą Państwo za każde zamówienie w momencie jego składania, przy czym możemy je wysłać jeszcze przed zaksięgowaniem płatności. Alternatywnie mogą Państwo "doładować" swoje saldo w naszym sklepie. Przy stałej współpracy możemy umówić się na płatności raz na tydzień-dwa. 

13. Jak wygląda proces składania zamówienia?

    Zamówienia składają Państwo w panelu naszego sklepu, jak zwykły klient, podając w adresie dostawy adres Waszego klienta. (Jest możliwe wykonanie integracji po API, ale jest to dodatkowo płatne). My wysyłamy paczkę bez faktury/paragonu, a fakturę za nie wysyłamy na maila. 

14. Czy wystawiacie faktury zbiorcze?

    Za względów technicznych, na tą chwilę faktura zbiorcza może być wystawiona tylko jeśli będą nam Państwo przesyłać własne etykiety

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.80 / 5.00 1215 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-07-10
Bardzo szybka, profesjonalna obsługa, podpaski bardzo dobrej jakości i miłe dla oka. Polecam! :)
2024-06-10
Jestem bardzo zadowolona z zakupów w pupus.pl. Produkty są wysokiej jakości i spełniają moje wymagania w 100%.
pixel