Dropshipping w sklepie Pupus.pl
- Naturalna Higiena Niemowląt
- Filmy o pieluszkach
- Kalkulator zużycia pieluszek
- Dlaczego warto używać wielorazówek
- Jak prać pieluszki wielorazowe?
- Recenzje
- Zdjęcia dzieci w pieluszkach wielorazowych
- Pytania i odpowiedzi
- Ekologia w Pupus
- Jakie pieluszki wielorazowe wybrać?
- Stripping pieluszek wielorazowych
- Tanie zwroty Pocztą Polską
- Jak odtłuścić pieluszki i wkłady wielorazowe?
- Jak płacić punktami, produkty za punkty
- Dropshipping w sklepie Pupus.pl
Naszym Klientom umożliwiamy współpracę na zasadzie dropshippingu.
Poniżej przedstawiamy ogólne zasady współpracy. W razie dodatkowych pytań proszę pisać na hurt@pupus.pl lub tel. 533 262 001
1. Jaki jest rabat w dropshippingu ?
Aby mieć dostęp do naszych cen hurtowych, proszę o rejestrację przez stronę https://pupus.pl/client-new.php?register&wholesaler=true
W komentarzu do zgłoszenia proszę dopisać "dropshipping".
Mogą sobie Państwo narzucić dowolną marżę.
Zaznaczamy jednak, że ceny przy współpracy w dropshippingu są mniej korzystne niż przy normalnych zakupach hurtowych w naszym sklepie.
2. Czy udostępniają Państwo plik do integracji ?
Tak, aby otrzymać plik z cenami hurtowymi proszę o rejestrację przez powyższy link a następnie napisanie wiadomości na hurt@pupus.pl z informacją, czy to ma być plik xlm czy csv.
3. Czy przyjmują Państwo zwroty czy tylko ewentualne reklamacje ?
Tak, przyjmujemy zwroty i reklamacje
4. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie przesyłki ?
Inpost kurier, Paczkomat, DPD, Poczta, Orlen paczka, DHL. Cennik wysyłki jest na stronie https://pupus.pl/Cennik-wysylki-hurt-cabout-pol-31.html
5. Czy wysyłacie przesyłki za Pobraniem ?
Tak, ale w takiej sytuacji musimy otrzymać od Państwa etykietkę dla kuriera.
6. Czy jest możliwość wysyłki własnego listu przewozowego ?
Tak, proszę go wysyłać na bok@pupus.pl z numerem zamówienia w tytule.
7. Czy mogę państwa produkty wystawiać na portalach typu allegro, ebay, ceneo czy tylko na domenach własnych ?
Tak, nasze produkty mogą być sprzedawane w dowolny sposób.
8. W jakim czasie od złożenia zamówienia przesyłka zostanie od was wysłana ?
Zamówienia wysyłamy zwykle w ciągu 24h, niekiedy 48h. Nie możemy zagwarantować wysyłki tego samego dnia, gdyż jesteśmy producentem i czasem nam czegoś zabraknie (wtedy produkt szyjemy na bieżąco).
9. Czy wysyłają państwo towar za granicę ?
Tak. Możemy korzystać z naszego kuriera lub otrzymać etykietę od Państwa. Swoje etykiety proszę wysyłać na bok@pupus.pl z numerem zamówienia w tytule.
10. Czy są jakieś dodatkowe koszty związane ze współpracą w formie dropshippingu lub konieczność podpisania umowy?
Nie
11. Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?
Tak, po wysłaniu przesyłki dostaną Państwo maila z numerem przesyłki
12. Jak rozliczamy się za zamówienia?
Płacą Państwo za każde zamówienie w momencie jego składania, przy czym możemy je wysłać jeszcze przed zaksięgowaniem płatności. Alternatywnie mogą Państwo "doładować" swoje saldo w naszym sklepie. Przy stałej współpracy możemy umówić się na płatności raz na tydzień-dwa.
13. Jak wygląda proces składania zamówienia?
Zamówienia składają Państwo w panelu naszego sklepu, jak zwykły klient, podając w adresie dostawy adres Waszego klienta. (Jest możliwe wykonanie integracji po API, ale jest to dodatkowo płatne). My wysyłamy paczkę bez faktury/paragonu, a fakturę za nie wysyłamy na maila.
14. Czy wystawiacie faktury zbiorcze?
Za względów technicznych, na tą chwilę faktura zbiorcza może być wystawiona tylko jeśli będą nam Państwo przesyłać własne etykiety